Löpning i minus – Johanna Kajson
johannakajson

Johanna Kajson

Annons

Löpning i minus

Från detta:

 

 

Trött men SÅ NÖJD efter dagens intensiva arbetsdag med min assistent här hemma… Ojojoj vad saker tar tid men OJ vad mycket tråk-jobb som ändå är viktigt vi fick gjort! Så från det till…

 

 

Att stå och häcka utanför Louise dörr och vänta på kvällens gemensamma träning. Det var minus 3 grader och sååå kallt men löpningen var ändå urskön och sen gick vi en powerwalk en halvtimme efter och bara pratade en massa. Vi är sjukt intensiva när vi ses, haha. Men bäst idag var att vi har fått tennistid till vårterminen, hurra!!! Det var svårare än jag trodde att få tag i en tränare och en tid i hallen men 9 januari börjar vi träna tennis för första gången i vårt liv. Gud så roligt det ska bli!

 

Jag somnar med ett leende på läpparna…. Alltså när August behagar somna för kvällen, han är nämligen fortfarande vaken och busigt glad, haha.

Skapa en blogg på LOPPI.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!
Kommentarer
johannakajson

Kommentera

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
  1. Frida

    Härligt det låter!
    Hur tänker du på träning efter förlossning? Hur länge springer du?
    Jag struntar lite i gravidkilon … även om det ören bonus. Men försöker träna för o må bra.
    Börjat springa lite korta, sakta rundor. Bara för o komma igång o röra på sig.
    Hur gör Du?

    1. johannakajson
      johannakajson

      Springer låååångsamt 30 minuter och håller magstödet och knip hela riden. Har byggt upp inre magmusklerna med mammaträning först och tar det lugnt, skiter också i kilon utan gör det för välmående och styrka i kroppen att orka ❤️

Annons