Powered by Jasper Roberts - Blog

Sjukstugan...

Nu är vi hemma i Stockholm och vi är toktötylda båda två! Blä. Vi kom upp hit vid 18 och somnade på soffan i nästan två timmar innan vi gick och handlade soppa och blåbär. Och kanjang såklart (eller hur man nu stavar det!)

Och jag har bakat lite bröd till oss så nu bäddar vi ner oss i soffan resten av kvällen...

Krya på oss!
//FrökenKajson

Lördagshäng med mig själv...

Hej hopp!

Igårkväll var supermysigt här hemma, bara jag och mamma och pappa hela kvällen! Vi grillade rygbiff och jag lärde mig äta kantareller (hej och hå vad vuxen jag blir! Musslor och kantareller på bara några dagar!) och sen satt vi ute hela kvällen och lyssna på musik och planerade min 25årsfest! Det blir en dundrande fest!

När jag skulle gå och lägga mig och sova så var jag rädd för spöken så jag somnade med lampan tänd och sov så hela natten. Brrr.. Idag har jag vaknat ganska förkyld igen så jag käkar blåbär och hänger med mig själv i soffan för föräldrarna har jag skickat iväg att spela golftävling! Hoppas det går bra för dem..

Nu ska jg snart gå till tåget och åka mot Småland där R hämtar upp mig så kör vi upp mot Stockholm igen. Dags för sista veckan av semester! Hoppas vädret kan vara schysst en vecka till för jag vill åka på badutflykter!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och packa ihop mig.

Ciao
//FrökenKajson

Psst. titta vilken smarrig efterrätt jag bjöd på igår:

Regn, regn, regn

Godmorgon vänner!

Det verkar som det regnade på många håll och kanter igår och idag har det fortsatt att regna här. Tråkigt, jag som skulle åka in till Västra hamnen i Malmö och mysa på en brygga med min E!!

Igår landade jag i Skåne och blev hämtad av min vän N direkt på flygplatsen och fick skjuts hem till mamma och pappa där jag slängde in väskan och sen satt på altanen och pratade en stund till N kom tillbaka efter att ha lämnat bilen.

Sen satt vi och pratade en hel kväll... Vi pratade och pratade och åt grillad tonfisk och lite hallon och pratade lite till. Klockan blev mitt i natten när vi kramades hejdå och jag skulle sova.

Idag är jag lite trött och skakig i kroppen för jag sov inte så jättebra inatt av någon dum anledning och förkylningen sitter väl kvar lite i kroppen även om jag mår MYCKET bättre!

Men idag vaknade jag alltså till regn, regn, regn... Tråkigt! Men jag ska iaf ta mig in till Malmö och träffa Eså får vi väl fika på något mysigt fik istället! Och prata och babbla!

Behöver prata av mig med alla tankar som snurrar i huvudet så det är perfekt att umgås mycket med bästa vännerna just nu!

Ikväll blir det bara middag här hemma hos mamma och pappa och jag är lite sugen på att baka någon efterrätt för det var länge sedan jag bakade och här är såå söta kok och bakböcker här hemma... Kanske lite paj!!

Hoppas ni får en bra dag i REGNET!